قبرستان

چرک نویس های یک آدم

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ب.ظ

قطعه 92 ردیف پانزده شماره 6 را چالیدیم برای دفن چرک نویس های یک آدم، این اتفاق هم فقط به خاطر اصرار زیاد دل رحیم و وجدان بیدارمان به وقوع پیوست چون اصولن این قبرستان جایی برای زنادقه و کفارین حربی از نوع یک پسر مجرد نیست مخصوصن آن هایی که بی خود و بی جهت سلام و والسلام می گویند به هر حال گویی انگار! شیرینی این قبرستان به مذاق دوستان خوش آمده دوست دارند هر چه زودتر به جمع محرومین!  بپیوندند. معین را آدمی لجوج و عصبانی یافتیم مخصوصن بعد از یه خاطره شخصی که لازم به گفتن نیست "یادش به خیر آن عکس کذایی" این مزاح بود!!! با جمعه نوشته هایش حال نمی کردم بالعکس دغدغه نوشته های اجتماعیش که برانگیخته شده از مشاهدات روزمره اش بود جذاب و خواندنی و پر حرارت بود مخصوصن آن جاهایی که به اوضاع و احوال مونثان جامعه گره می خورد! گاهی گره ها کور میشد اما تعداد بالای نظرات رسیده هر گره کوری را باز می کرد نخ سوزن نظرات الی!!! او شدیدن نیاز به خواندن فاتحه دارد ولی برایش نخوانید زیرا چون ممکن است به نحوه قرائت شما در خواندن فاتحه برای او به شما گیر دهد. از آخرین نوشته اش چنین برمی آید که قائل به تناسخ است و محارمش به زودی در کالبدی جدید او را خواهند یافت.

نظرات (۲۲)

  • قلبم را ب حبّ ت خوش دار ..
  • ببخشیدا خارجه کجا بوده!!!!!
    یعنی نمیدونید ک فیلتر شکن ک استفاده کنید-خارجکی میندازه ip  رو !!


    پاسخ:
    نه نمی دونستم :)
    این یه جور تیکه انداختن بود دیگه اتفاقن جوابم داد که از فیلتر شکن استفاده نمی کنه
    میگه از مخابراته آی پیش هویجوریه !!!
  • فاطمه (مرید زهرا)
  • روح پسر مجرد در حال حاضر سرگردان است و دارد همه را به وب تعطیلش دعوت می کند تا تعطیل بودنش را به رخ بکشد..
    یا شاید از دیدن خواهش کردن و پرسش های مکرر افراد  خوشحال بشود..
    اسمش را گذاشته پسر مجرد سابق..
    شاید متاهل گشته و همسرش رخصت حضور در فضای مجازی را به او بدهد..
    خلاصه پسر مجرد سابق
    از این شاید ها در اذهان عمومی زیاد است..
    خواستی بیا پاسخ بده..
    والسلام.
    پاسخ:
    پس اونقدرها هم نمرده :)

    :)

    روحش شاد و یادش گرامی

    و عاقبتش به خیر انشاالله

    پاسخ:
    میشه :)
    سلام
    وبتون بی نظیر بود قلمتون پر توان لذت بردم
    چه ماجرایی هست قبرستون
    پاسخ:
    اینجا که چیزی نداریم ؟ کدوم قسمتش بی نظیر بود!
    قبرستون محل دفن آدم هایی هست که یه روزی صاحب وبلاگی بودند و امروز مُردن
    دوستاشون واسشون مجلس ختم می گیرن همین
    شما آشنای فوتی ندارید؟
    ipش ایران نبود پس کجا بود؟؟؟
    پاسخ:
    اون که آی پی اش ایران نبود محتسب بود

    عجــــــــــبـــــ !! چه متنی..
    غیبتشو نکنین..خوب نیس!!
    ولی خدایش قبول دارم حرفاتونو :D
    دیگه نمیاد اینورا؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    زیاد جدی نگیرید
    غیبت نیست که
    نمی دونم
    آبجی فاطمه گفت سوم جناب معین هست بریم قبرستون !!
    روحش اینجاها نیست؟!!
    : )
    پاسخ:
    نمی دونم 
  • فاطمه (مرید زهرا)
  • امشب سوم برادر معین است..
    یاد و خاطرش گرامی باد..
    :(
    پاسخ:
    نمی دونستم
    چقد زود می گذره
    اینقد شعور نداشت آدرس قبرش رو بذاره دوستاش حداقل بیان یه فاتحه بفرستن
    میان تو حلال ها سراغش رو از من می گیرن!
    عجب..اون متنم دشتنوشته خودتون بود؟؟
    کلیددارش خودت باش..
    ما کسی رو از نون خوردن نمیندازیم..
    ما مدیر کنترل کیفی قبرستون میشیم..!! چه شود!!
    نه خوشم اومد..قبرستون تر و تمیزی هم هست..!!
    احتمالا چون مرده هاش فعلا زیاد نیستن..
    : )
    امیدوارم اموات بیشتر نشن تو این قبرستون..
    چون روحیه آدم تضعیف میشه و یهو دیدین سکته ناقص زدیم..!
    حالا جناب معین آیا روحت اینجاست؟!!
    پسر مجرد رفتی بسلامتی متاهل برگردی؟!!
    آدم از دست این بچه های دهه هفتادی شاخ در میاره..
    : )
    پاسخ:
    بله البته دونسته های فاطمه بود من فقط نوشتم :)
    کنترل کیفی هم خوب
    امیدوارم
    اونا هم خودش میاد جواب میده
  • فاطمه (مرید زهرا)
  • ببخشید من یکم ناراحت شدم..
    از برادر معین ب خاطر قضاوت معذرت می خوام.
    ان شاالله محشور بشن همه ی دوستان جملگی با اولیا الله
    عذر خواهم
    التماس2آ فرج و شهادت.
    یا زهرا
    پاسخ:
    حال نکردم با این کامنت
    کامنت قبلی رو ضایع کرد
  • فاطمه (مرید زهرا)
  • منظورم به برادر معین بودش..
    گفتم کلا حذفش کنن...
    اون پست مسخره شون هم پاک کنن و برن..
    خوشم نمیاد از ادمایی که میان یکسری حرف میزنن و بعدش یکدفه بدون هیچگونه توضیحی غیب میشن..
    انگار مثلا راز های مگو و نهفته ای در رفتنشون هست..
    یا اینکه اگه کشف الاسرار کردن و سر رموز دنیا رو فاش کردن..
    ازین ادما زیادن
    پاسخ:
    حال کردم با این کامنت
    مخصوصن اون رازهای مگو
    و کشف الاسرار
    حالا نه معین کلن بعضی ها زیاد شلوغش می کنن
    یکی نیس بگه بابا جون دور هم خوشیم دیگه چرا بساط رو میریزی به هم
    من گفتم :)
  • فاطمه (مرید زهرا)
  • :(((((((((((((
    خیلی ناراحت شدم.
    چرا...؟؟؟
    فضای مجازی اصلا جای خوبی نیس...
    چه برسه ب اینکه مرگ و میر هم توش باشه..
    از چندروز پیش تا الان چند نفر وبشونو تعطیل کردن..
    تازه یکم حالم بهتر شده بود ک این برادر معین از اراک <حالمونو بد کرد...
    لله درکما اخوی..
    کلا حذف کنیدش دیگه عجالتا ..
    خب چرا واقعا؟؟
    بیخیال..
    التماس دعا از همگی..

    پاسخ:
    از اینجا به بعدش رو نفهمیدم لله در کما ...
    ولی ماقبلش
    خب دیگه مرگ و میر همه جا هست
     از مردن دوستاتون :(
    شما می تونید اینجا با بهترین نحوه پذیرایی و دعوت از دوستاتون یه مراسم همدلانه داشته باشید
    مدیریت قبرستان
    من امروز کلا دلتنگ بودم..
    نمیدونمم دلتنگ چی..
    ولی این فضا حالم رو بدتر کرد..
    واقعا آدم یاد قبرستان میوفته..
    چی بگم ؟
    اشک آدم در میاد..
    واسه همینه میگن به چیزی وابسته نشو..
    حتی فضای مجازی..

    پاسخ:
    واقعن همین طوره
    اصلن اینجا واسه رفع همین دلتنگی هستش
    خدا رو شکر که قبرستونی شده
    نه دیگه گریه نکن
    میریزه رو لب تاب می سوزه ها !
    حتی فضای مجازی
    مگه میشه ؟
    .
    قالب حلال ها رو آوردم اینجا
    اونجا بهم ریخت
    مجبور شدم قالب نازنین حلال ها رو عوض کنم
    من الان سیاهپوش این هستم :(
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • یعنی ما چنین آدم هایی هستیم
    که نویسنده مجبور شدن کلن بزنن توی کار قبرستون دُرُت درمون!
    پاسخ:
    قبرستون همون جایی که آدم ها بالاخره یه روزی میان سراغش
    دیدم ممکنه ترافیکش بره بالا خوبیت نداره تو حلال ها
    تو تابوت بهتره این حرفا رو زدن
    عه
    شمام که سیاه پوش شدید جناب مجیر..
    تسلیت ما رو هم پذیرا باشید از عمق جان..
    از هدرتون نتیجه گرفتیم!!
    : )
    پاسخ:
    خدا رو شکر بابت هدر می گم
    من سیاهپوش نیستم
    صرفن تصدی قبرستون رو سپردن به من
    حاضرم کلیدش رو تقدیم کنم
    سلام علیکم..
    آخه چرا؟  : (
    جوانمرگ شدن جناب معین..
    چرا تا ما یه وب بدرد بخور می یابیم درشو تخته میکنن؟!!
    : (
    مردم ما هم که مرده پرستن!!!  : )
    ما هم فردا در وبمان را گل میگیریم!!
    قابل توجه جناب معین
    احیانا زنده نخواهید شد؟؟؟؟
    حیفه بخدا..
    عالی مینوشتید..
    پاسخ:
    جو نده تو رو خدا
    بذار یه مدت آرامش داشته باشیم
    وب بدردبخور :) به حق چیزای نشنیده :)
    والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


    @ مجرد
    من واسه خوت میگم ، شب اول قبرت بالاخره باید شفیع داشته باشی :)
    (آیکون نگاه احمدی نژاد اندر موسوی :) )
    اینجا هم قبرستان مردُمه ، الان صاحبش میاد بیرونمون میکنه ها :))
    اصن خوب نیس شب میای قبرستان ها !!
    برو به مردگی ات برس :)
    دیر وقته ، مامانش بیا ببرش :)
    پاسخ:
    بنده خدا احمدی نژاد
    من که کاری نداشتم نگران همسایه ها بودم
    که الحمدالله با عنایت بیان جون مستقل شد
    بنده خدا مامانش این نیاد اینجا
    اون بنده خدا رو دق می ده :)
    @حلال:
    هنوز نیومدن، یعنی فک کنم آخر شب بیان سراغم، یا دم صبح!
    نماز شب اول برام بخونید لطفاً ...
    به قول قدیمیا، بخونید تا براتون بخونن!!
    @محتسب:
    الکی از زیر زبونم حرف نکش؛ تا راستی آزمایی نشی خبری از آدرس جدید نیست و الکی اینجا جو درست نکن که من با تو یه ارتباط خاصی دارم و دارم یه حرفایی بهت میزنم که به دیگران نگفتم :|

    پاسخ:
    نماز شب اول قبر کار عزاداراست
    من فقط این قبرستون رو گسترش دادم تو توش احساس راحتی کنی فکر برگشتن به سرت نزنه :)
    .
    همچین حالت رو بگیرن اونجا  راستی آزمایی یادت بره  !
    آقا این رو اون خبر مرگش یک بار گفته !!! :)
    من اونموقع تازه دوهزاریم افتاد که آی پی خارجی یعنی چی !!!
    تقصیر من نیست باور کنید ، این اپراتور اینترنت اینجوریه و الا اینترنت من با شما هیچ فرقی نداره !
    تا حالا وی پی ان هم ندیدم !!!
    یک همچین آدم پاکی هستم :) جهت شفاف سازی فرمودم :)
    +
    پسر مجرد تو بیا آدرس بده که من جوابتو بدم حداقل !!!

    پاسخ:
    خدا رو شکر ip من یکی ایران
    البته بعضی اوقات زیرآبی هم میره
    پس می نویسم کسی که vpn ندیده بود با این حال هیچ وقت ip اش ایران نبود!
    بنده در همین جا اعلام می کنم؛
    کمال تشکر رو از جناب حلال محترم دارم که اینجارو برای ما گذاشتن.
    یادت باشه پول کندن قبر برات کارت به کارت کنم :)

    پاسخ:
    این حرفا رو ولش
    از اونور چه خبر ؟
    اون چیزایی که می گفتن راسته؟
  • پلک شیشه ای
  • ای بابا!
    چرا اینقدر عجله داشتید جناب چرک نویس!
    عجب! اصن دهن آدم باز میمونه چی بگه!
    با دیدن اون صحنه از وبتون واقاً حس دیدن یه مرده بهم دست داد!
    حالا باز خوبه اینجا هست که ارواح پریشان بهش سربزنن مام بیاییم هی حرف بزنیم!
    (البته خودم رو میگم بابت هی حرف زدن)
    دست قبرکَن هم دُرُست!
    پاسخ:
    با این همه شوکه شدن
    آب قند میل فرمودید؟
    ایشون رو چالیدیم قبر نکردیم :)
    اومدم تذکر بدم به این قبرستون پسر محرد رو هم اضافه کنید که بحمدالله اضافه کردید
    هرچند پشت سر تازه در گذشته نباید بد گفت اما خبرمرگش میبایست از ما برای مردنش اجازه میگرفت :))
    ما که دستمون به جایی نمیرسه اما از همین تریبون میباید او را فُش دهیم تا در وبلاگ ما آدرس جدیدش را بگذارد !!!!
    پسر مجرد :) اگر میشنوی خودت مثل بچه ی معین بیا و یک پل ارتباطی بینمان بگذار !
    + میگم با این همه در وصف حال رفتگان مینویسید به سرم زده دو روز وبلاگ رو حذف کنم ببینم راجع به من چی مینویسید :)


    پاسخ:
    خبر مرگش واقعن
    +با این شروع می کنم کسی که ip اش هیچ وقت ایران نبود :)
    تعداد کسایی که از خارجه به من سر می زنن از تعداد نفرات ایران و شهرهاش بیشتر شده :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی