قبرستان

حسنا

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۰۴ ب.ظ
الان احساس بدی دارم برای نوشتن هیچ وقت اینجوری نبودم تو این شرایطی که گیر افتادم واقعن افتضاح! فوت کردن حسنا یا همون آجی یه جوری بود برام تواین مدتی که سرم شلوغ بود و روند زندگی ام تا حدودی تغییر کرد نمی تونم بگم وقت کم می آوردم منتهی دیگه حس بودن نبود مث سابق ، حس چرخیدن و چریدن تو وبلاگ ها.
وقتی نمی دونم حسنا دقیقن کی فوت شده دیگه نوشتن چه فایده ای داره! من الان حالت اون فامیلی رو دارم که در زمان قهر بودن فامیلش فوت می کنه و با یه خاطره ی بد فقط سر قبرش میرسه " خدا برای هیچ کس نیاره این شکلیش رو "
حسنا حساس بود ، خیلی هم جوشی بود خیلی هم یه دنده و خودسر، در عین حال مهربون من که نفهمیدم این تک جمله هایی که می نوشت رو خودش می نوشت یا از جایی بر می داشت بس که بعضی اوقات من رودربایستی می کنم با خودم می گفتم اگه بپرسم بر می گرده میگه تو بعد این همه مدت نفهمیدی خودم می نویسم یا ... به هر حال در هر دو صورتش قشنگ بود یا قلم خودش یا سلیقه اش برای انتخاب.
اسم بلاگش یارب تنهام بود امیدوارم دلیل فوت شدنش از تنهایی در اومدنش بوده باش نه تنهاترشدنش. خدا از سر تقصیرات همه بگذره فاتحه ای برای برای پاک شدن قلوب همه ی مان قرائت کنید باشد که شاید همین کم پذیرفته شود به درگاهش آمِ ن.
نمی دونم کی فوت شدی ولی رسیدم سرمزارت در تاریخ  1393/2/11ب

نظرات (۱۲)

  • گــــــــــــــــم گشته
  • بین این همه وبلاگتون..ماشالله سرمون  یه خورده گیج رفت!!

    ان شالله تا هستین و تا هستین نپیونده وبلاگاتون به این قبرستان!
    پاسخ:
    مطمئن نیستم
    با این حال از دعاتون ممنون
    سلام
    واقعا که!!!! من که این حسنا رو نمی شناختمو با وبلاگشون هم آشنایی نداشتم ولی همین که مطلبو خوندم یه حالی شدم انگاری خدایی نکرده ...
    کم مونده بود خودم فاتحه واجب بشم :)

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    خدا نکنه
    بسم الله الرحمن الرحیم ...
  • محدثه انصاری
  • آفرین به این قلم

    اولش فکر کردم واقعا ......
    پاسخ:
    خدا نکنه
    سپاس
    برای شما خیلی قشنگ ترم میشه به شرطی که تمام کتاب های بزرگان ادبی کشور رو بخونید
    مخصوصن حیطه ی شعر و شاعری که علاقه مندید بهش
    یعنی میشه یه روزی اسم منم اینجا بیاد؟
    پاسخ:
    فراموشی دارید
    یه بار اومده ها
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • شیوه ی جدید نیست شایدهم باشه  وقتی خیلی خوشم بیاد بعنوان تایید کپی میکنم...

    نه شدید یادم هست...!!!
    پاسخ:
    پس شاید من جدیدن دیدم
    خب خدا رو شکر
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • فکر نمیکنم
    چون نظرات رو بسته بودن و پست جدیدی نگذاشته بودند.
    اون زمان من ک کلن نسبت ب همه کم رنگ بودم

    رفتن از اینجا ی جورایی خیلی هم بد نیست
    گاهی وقتی زیادی غمناک بنویسی خودتم باورت میشه که اوضاع چقد غمناکِ ولی تنفس فضای حقیقی و دور شدن از اینجا قدرت دیدن قشنگی های اطراف رو هم میده
    چون وقت مون رو صرف جاهایی که کم گذاشتیم میکنیم
    پاسخ:
    بله قشنگ بود
    یه جورایی یه وقتایی جوگیر می شویم شدید
    رفتن میشه بهتر از بودن
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • فکر میکنم بنده هم دیر دیدم چون سرنمیزدم
    دوهفته پیش بود شاید
    پاسخ:
    هیمن دیگه بس که سر نمی زدیم بستش نه ؟
    به سلامت بادا هر جا حستنا
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • نمک به زخم : اتفاقاً چند بار اومدم ببینم حواستون بوده کهـ رفتهـ ...!!!

    ان شاءالله آرامش حقیقی رو خدا بذاره توی قلبشون ...
    بی قرار بودن ...
    پاسخ:
    خدا رو شکر یکی اینجا هست که حواسش به بقیه هست
    چرا همون موقع نگفتید ؟
    دقیقن کی این اتفاق افتاده ؟
    بی قرار بود :::::::::::::::::(
    چقد بد
    ناراحت تر شدم


    ای بابا 

    اینقدر طبیعی نوشتید فکر کردم واقعا"... 

    عجب! قلم عجیب و غریبی دارید آقای مجیر 


    خدای بیامرزه همه ی مارو



    پاسخ:
    شاید چون واقعن خودم شوکه شدم همچین تاثیری گذاشته
    احساس می کنم اون قبل از اینکه ما قبری براش بکنیم قبر همه ی ما که بهش سر نزدیم رو کند و رفت ...
    :(
    ای بابا
    پاسخ:
    واقعن غمناکی هم داره 
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • امیدوارم دلیل فوت شدنش از تنهایی در اومدنش بوده باش نه تنهاترشدنش. خدا از سر تقصیرات همه بگذره فاتحه ای برای برای پاک شدن قلوب همه ی مان قرائت کنید
    پاسخ:
    این شیوه ی جدید
    کپی پیست کردن مطلب
    دقیقن همین کار رو در بلاگ سیب انجام دادید یادتون که نرفته ؟
    ba halllllllllllllllllllll
    پاسخ:
    دقیقن چی ؟
    مجلس ختم که جای حال و هول نیست :(
    خوش آمدید ان شاء الله تو شادی هاتون شرکت کنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی