قبرستان

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است

معتکف

دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴ ب.ظ

او کشته ی جو شد! هر چند خودش دوست داشت قبرش زیر سایه باشد اما به جهت جوگیر شدن بیش از حد او را در قطعه ی جوزدگان ردیف کم تجربه گان "همراه با کمی چاشنی لهجه ی اصفهانی بخوانید بِ چِ گان " شماره زیر شونزده سال خواباندیم!

او از کسانی بود که بلاگی شد ولی بلاگی نماند! با اینکه از نرینگان بود آما مبتلا به سرطان احساسات بود از نوع شدید بدخیمش!!! بسیار احساس وظیفه می کرد و کنجکاوی ، در مورد بیماری اش دقیق نمی دانم اما می دانم ویروس کنجکاوی وقتی با باکتریِ حل مشکلات مجازی ها که همراه شود ناجور کشنده است شدیدتر! روحش شاد یادش گرامی ...

می گویند فاتحه خواندید مرده زنده شد تعجب نکنید فاتحه بخوانید شاید مرده زنده شد مثل همه ی مردگان و مردگانه سابق بر این!

در نوشتن این متن ما را هم جو گرفت و یادمان رفت که بگوییم میّت مورد نظر کوله بار می باشد. کوله بار چ باری برداشت و رفت خدا می داند!

مدیریت قبرستان برای آنکه دل او نشکد مرحمت نموده تخمی بالای سرش کاشته شاید بعد از هوارتا سال بعد به وصیت او هم عمل شده قبرش زیر سایه ی درختی ، درختچه ای قرار بگیرد! لکن لازم به ذکر است مدیریت محترم رویش درخت را بعد از هوارتا سال بعد تضمین می کند ولی بقای قبر و مقبور را نه !

30/4/93

خداباران

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۴ ب.ظ

مطب های ریزه میزه با چاشنی یه عکس کوچیک ، اینقد با ظرافت و دقت انتخاب می شد که خستگی ات رو در می کرد بعد از نشستن های طولانی پای pc! 

تک بیت هایی ناز و ناب ، که بعضی اوقات بی اغراق ساعت ها تو رو به خواب فکر فرو می برد ، یا از شدت بهجتی که حاصل می شد خمار و سرخوش می کرد

نه پای کار کامنت بود و نه نبود شاید به همین دلیلم بود که،  نه بود و نه نبود! از وقتی که من شناختم خداباران رو که کم هم نبود یه بار قالب عوض کرد که اونم بس بهش نقد شد به خاطر فونتش و حالت تار نوشته هاش مدت زیادی دووم نیاورد و برگشت به همون حالت سابق. که در عین سادگی رنگ خاص زمینه اش به یاد می مونه

خداباران رفت با بارانی از الفاظ در یک خداحافظی طوفانی ولی آرام. رحمت خدا بر او باد در این ماه ضیافت ، به گمانم خدا او را به خاطر ایجاد حال ناخوشی در دل مومنان در این ماه خوشمزه مؤاخذه کند شدید !!! به دلیل عدم انتخاب یک زمان مناسب برای مردن خواندن فاتحه برای او واجب است با أکد مؤکدات.

نهم تیر 1393