قبرستان

دلانه

سه شنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۵۵ ب.ظ
دلانه مرد چون حقیقی ها را مجازی کرد و مجازی ها را حقیقی! این تجربه ای است که خیلی از مجازی ها را زمین زده است شدید! صرفن چون اعترافی بود در خور توجه ، کارکردی و عینی دم دست نوشتم که بماند! تا تجربه ی دیگران تجربه ی ما نشود ، درس عبرت شود اگر می خواهیم بمانیم.
+خیلی از وبلاگ های خوب رو دیدم که بعد از حقیقی شدن مجازی هایش نابود شدند! یکیش که خیلی دوست داشتنی بود و فوق العاده و برمی گرده به سال های دور ، قلمی که اگه بود الان واسه خودش یلی شده بود ، سر همین بچه بازی ها از دست رفت!
منم تو فکر رفتنم ... فاتحه ای بخوانید از صمیم دل
یاد نمیره حرص خوردنشون رو سر حمایت از رفیق! حتمن خودشون یادشونه! معلم بود و این خیلی خوب ، زود پیر میشن اما لذت بخش یاد دادن شدید، بلاگشونم خوب بود هر چند این اواخر نه اوشون می یومد سمت من نه من سمت اوشون هر چی بود خوب یا بد گذشت ! یه قولی هم داده بودن برای مجلس ختم یه عزیز که حتمن یادشون رفته ولی من که یادم نرفته ! اشکالم از من نیست از حافظه ام براش دعا کنید

نظرات (۱۱)

ایشون اعضای وبشونُ اهدا کردن!!
پس زنده هستن
پاسخ:
بله به همون مقدار
از اعضای اهدا شده
  • منور الفکر
  • خداروشکر انگار تلفات جدید نداشتیم!
    -------------
    سوگواره شیخ شهیدمان است
    قدم رنجه بفرمایید
    پاسخ:
    نه دیگه تا این حد اگه قرار باشه با هر اومدنی یه فوتی جدید داشته باشیم که دیگه هیچی نیرو کم میاریم واسه قبر کردن


    من که دیگه این مردن ها رو باور ندارم! 


    -------

    شعر ورودی  ِ قبرستون چی شد؟؟؟ همین که این کنار بود 


    ------

    شما که وبلاگ خوبی دارید 

    قاطی بچه بازی ها هم که نیستید 


    رفتن چرا 

    فاتحه ای می خانیم برای آرامش که نتیجه اش بشود ماندن 

    در غیر اینصورت نمی خونیم!!! 


    پاسخ:
    منم همین طور !
    شعر یا نوشته ؟ خطش دلم رو زده ، می خوام تغییرش بدم
    ای بابا مجازآباد بدون بچه بازی هم مگه میشه ؟
    اون فاتحه که برای دلانه هستش
    من فقط یه جمله ی خبری از خودم دَر وَکردم
    چ میدونم هرکسی ی نظری داره!! ولی مثال بدی میزنید همش سیگار سیگار!! سروته وباتون رو هم بیارن از هر4 مثال3 تاش سیگاره!!!! بعدشم خیلی شترا در خونه ی آدم میخوابن شما اول اون یکیا رو بیدار کن بعد بیا سراغ این!
    پاسخ:
    خب مثال های واضح دیگه ای هم هست ولی همین خوب 
    پس مجازی که حقیقی
    یا حقیقی که مجازی شده باشد
    در کارنیست؟!
    مسئله انا لله وانا الیه راجعون است که هوای راضیة مرضیة اش را کرده اید.بله؟
    پاسخ:
    بله همیشه همش این نیست خب
    می تونه دلایل مختلفی داشته باشه
    اما موضوع اینه که بقیه مسائل می تونه شخصی باشه اما این مدلیش میشه عمومی
    این منم توفکر رفتنم
    یعنی چی؟
    شما که دچار این اشتباه تکراری نشدید؟
    پس چرا هوای رفتن برتان داشته؟
    مگر در جواب وسوسه رفتن بخاطر خواندن درباره مکتب انقلاب درقبرستان
    نفرمودید ازاین هوس ها نکنیم؟
    پس چرا هوس کردید؟
    پاسخ:
    نگفتم که میرم گفتم تو فکر رفتنم
    خب راست گفتم دروغ نگفتم که نبینم از این هوس ها کنی
    یه جوری خوددرگیری دارم
    حقیقی شدن با خوبا خیلی هم خوبه! من بهترین دوستام رو از همین مجاز آباد یافت کردم ولی ن خودم نابود شدم ن اونا! یادمه همیشه میگقتید ک من دوستندارم مجازیا رو حقیقی کنم ولی من میذاشتم به پای اینکه شماها آقایید و بی ذوق ! پشیمون نیستم و بعضی از مجازیا رو حقیقی خواهم کرد پس این یکی از نشونه هایی ک کلیت نوشته ی بالا رو نقض میکنه ،اگر دلانه نوشته ک حقیقی شدن ی علت و بحثی دیگه بوده اینطور برداشت نکنید همیشه نمیشه رک نوشت گاهی لازمه ب در بگی ک دیوار بشنوه ؛ پس توصیه ب این تجربه رو از کسایی بپرسید ک این تجربه ی حقیقی شدن رو داشتن،ن اینکه شما بگید ! اونی هم ک میگید سالها قبل رفته خودش جنبه حقیقی شدن نداشته یا شاید با یه جنس مخالف حقیقی شده و بعدش کلی دردسر و... و گذاشته رفته! و مطلب آخر اینکه اون حسی که باعث شده ب فکر کشتن خودت باشی و درخواست فاتحه، اون حس رو بکش ن خودت رو ...
    پاسخ:
    مگه بد هم داریم ؟
    مطمئنید ؟
    ربطی به ذوق نداره !
    در این عالم امر مطلق نداریم!
    من میگم، چون دور و برم زیاد دیدم! اینکه می گید تجربه کنید مثل این می مونه که به یه سیگاری بگی نکش اون بگه تو که تجربه نکردی تجربه کن بعد بگو نکش Oo
    جنس مخالفی در کار نبوده! اصلن ربطی به جنس هم نداره!
    مطلب آخر شتریِ که در خونه ی همه می خوابه
    راستی عیدت مبارک :)
    پاسخ:
    عید شما هم
    از این ورا!
    خبریه ؟
    سلام، فاصله کفر و ایمان چقدره؟
    پاسخ:
    ایمان بیار تا کافر بشی !
  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • !!!!!!!! ها برای خط آخر بود
    پاسخ:
    واقعن خط آخر کجاست ؟
  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    ؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی