قبرستان

علی مجیر

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۵۱ ب.ظ

مرد.

                                                                                                                                                                         او

                                                                                                                                                                      بی کس و کار

                                                                                                                                                                         بود

                                                                                                                                                                          ثواب دارد

                                                                                                                                                                          هزینه

                                                                                                                                                                        سنگ قبرش

                                                                                                                                                                         را

                                                                                                                                                                       شما بپردازید

                                                                                                                                                                         ↓

نظرات (۲۴)

سلام

من الی ام

آخی یادش بخیر اون موقع ها دانشجو بودم سرم خلوت تر بود همش تو این وبا بودم

خصوصا وبلاگ آقا معین

الان فارغ التحصیل شدم مطب زدم و دیگه فرصت ندارم تو فضای مجازی خیلی باشم.

حس خوبی بود ک اینجا هنوزم هست

عهههههههههههههههههههههههههههههههههه
12دی 2سال پیش نظرگذاشتم براتون

  • چهل و چهار
  • عهههههههه
    اینجا ک باز بوده.....
    یادش بخیر

    چندباری طعم اون دنیا رو چشیدم و دوباره زنده شدم. خوشحالم که بالاخره میتونید آرامش اونجا رو بچشید.

    مع الصلوات 

    خب دوستان حالا که سنگ قبر اماده شد ، باید شعری شعاری حرفی سخنی برای روی مزارش اماده کنیم 

    باشد که روحش شاد شود



    "او بی کس و کار بود" اینو که خوندم دلم براش خیلی سوخت آخه با وجود آقا صاحب الزمان علیه السلام با وجود پدر به تین مهربانی خیلی درد داره به آدم بگن بی کس و کار!
    "او بی کس و کار بود" اینو که خوندم دلم براش خیلی سوخت آخه با وجود آقا صاحب الزمان علیه السلام با وجود پدر به تین مهربانی خیلی درد داره به آدم بگن بی کس و کار!و از اون درد ناک تر اینکه آدم خودش فک کنه بی کس وکاره!
    خدایش بیامرزد هزینه ی سنگ قبرم خودم تقبل میکنم یه سنگ ضخیم که دیگه نتونه از قبر بیاد بیرون! آخه هرچند ماه مبارک ترک کرده بودم ولی نتونستم دوام بیارم و بعد از ماه مبارک باز... اینه که مردنش واسه من یکی سود داره . . . خودخواهم خودتونید: پی علی مجیر اگه مرده باشه بده. حلال ها اگه مرده باشه بدتر ولی وبلاگ حلال ها اگه مرده بهتر میشه باهاش کنار اومد
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • خطاب به خیاط خلوت 

    میدونید خودم مرحوم( هرچند هنوز کامل مرحوم نشدن) هیچوقت نمیتونستن به این خوبی برای مردگان متن بنویسن
    یا میومدن خیلی راحت میگفتن مرد
    یا کلی توضیح و تفسیرشون میکردن از دید خودشون!!

    یبار هم همین جمله ی انتهایی رو گفته بودید 
    و اون بار هم کلی تشویقتون کردیم!

    لذت بردیم از متن

    قلمتون مستدام
    ان شالله دیگه هیچوقت واسه مردگان ننویسید


    سلام
    خدایش بیامرزد!(هههه)
    شعرحیات خلوت هم زیبابود...چگونه؟چگونه؟:(

     

    دیروز داشتم به مدیریت بی فرهنگی فکر میکردم . درذهنم این بود که مطالبی که بزرگان در حذف موسیقی گفته اند را بیاورم و در آخر بگویم حتی اگر حامد زمانی دفع افسد به فاسد باشد ، نباید آنرا ترویج داد و کم کم باید کاری کرد که موسیقی حذف شود . منظور از موسیقی هم دینگیلی دینگیلی است! نه نغمه و نه صوت . میخواستم حتی سراغ نقاره های حرم هم بروم! اما کمی محتاطانه تر . وسط این گیر و دار کامنت حلالها را دیدم که نوشته بود"بنظرم ... موسیقی داریم از نوع حلالش و اسلامیش البته پر از إن قلت که باید جان بدهی تا گوشه ای از زوایای پنهانش را بنمایی" و چند مؤید دیگر بر این حرف و نتیجه این شد که فعلا در این باب سخن نرانم تا تحقیقات بیشتری بکنم و به نتایج متقن تری برسم! هر چند که هنوز هم نظرم روی حذف موسیقی است اما متقن تر حرف زدن خیلی بهتر است . کامنت حلالها از یقینم کاست ، هرچند که کامنتش در رد منظور من نبود و من نمیخواستم بگویم موسیقی مطلقا حرام است ، میخواستم بگویم حتی اگر حلال هم باشد باید حذفش کنید ولیکن دیگر نمیگویم تا متقن تر بعدا بیایم و بگویم! ان شاءالله ...

    کلا حلالها همین نقش را برای من ایفا میکرد. مردی بود که آگاهی او را بیشتر از خودم میدانستم و حرفهایش من را به فکر فرو میبرد! گاهی از حرفهایش چیزی نمیفهمیدم . خودش میگفت به این خاطر است که متن هایش را تند میخوانم اما گاهی اوقات بد مینوشت واقعا! تعارف که نداریم ، بد مینوشت! بدتر از من دراین سالِ سیِ فردوسی را خرد میکرد! باز من قشنگتر مینویسم :) ولی جدا از شوخی ، وقتی که حوصله داشت ، متن های ادبی اش قشنگ مینمود . حتی برای کسی چون من که بیشتر از بی ادبی خوشم می آید هم قشنگ بود . اما حلالها برای من بیشتر با متن های علمی اش مطرح بود! متن های ادبی اش خالی از علم نبود و ایضا متن های علمی اش خالی از ادب ، لیکن من نوع دوم را میپسندیدم . حرفهایی که معمولا جایی نشنیده بودم . حرفهایی که من را به فکر فرو میبرد و برایم مفید بود ... . اما حلالها دیگر بین ما نیست ... او لبخندی از خود به جای گذاشت و رفت ...

    رسم ادب اقتضا مینمود که برایش متنی نوشته شود ، در رسای خوبی هایش . و همو بود که در وقت مرگ برای مردگان فاتحه ای میگرفت . بدی هایی اگر از او دیدید، بر من ببخشایید ، ان شاءالله که خدا نیز شما را ببخشاید ... اگر کسی از مرحوم طلبکار است حتما اعلام کند ... به سر مزارش اگر می آیید ، با یک مصرع ، با یک بیت ، با ... خلاصه دست خالی نیایید! فاتحه ای نثار تازه درگذشته و ارواح مومنین و مومنات ، و شفای تمامی مریض ها ، بالاخص مریض های حاضر در جمع ... و در آخر این انشاء از طرف من تقدیم به مرحوم :

    حلالها که وب میگرفتی در قبرستان میکردی همه عمر ، دیدی که چگونه قبرستان حلالها گرفت ؟!


    انگار جناب مجیر خیلی ادم خوبی بوده هیشکی بدیشو نمیگه! 

    شایدم میترسن 

    اخه این قبرستون سابقه داره ، مرده هاش زنده میشن یه جا دیگه 


    به هر حال اخرین بدی که ایشون داشتند این بود 

    با نوشتن مطلب در مورد پنجره های upvc باعث شدن تفکرم دچار چالش بشه 

    من خیلی از این مدل پنجره ها خوشم میاد ، اما با خوندن این مطلب با عذاب وجدان باید از این پنجره ها استفاده کنم !!!! 


    واقعا" که! چاله چوله درست میکنید در اذهان عمومی حداقل راهکار بدید چاله ها رو پر کنید! والا 


    ولی خب خدا بیامرزتش! 

    استاد چالش بودن ایشون ، تو شهرداری خیلی به کار می اومدن ، هر چند الان که مردن علی ظاهر 
    :|


    :|


    :|


    سلام

    بله من خیلی دوس داشتم نوشته های این دو بزگوارو

    حالا اگه مردن که خدا بیامرزتشون
    امیدوارم همه به زودی به حیات مجازی شون پایان بدن
    باعث خوشحالی از یه جهت و از جهتی دیگر باعث ناراحتی
    بالاخره که همه تون عاقبت به خیر باشین ان شا الله :)


    دوستان لطف کنند از بدی های جناب مجیر بگن !

    بلکم از اعمالش کم بشه ، زودتر تابوتش بره رو دست 


    هر کی بیشتر بدی بگه فداکار تره 

    بسم الله 


    به ما چه که صلوات بفرستیم!

    مرده راست میگه بلند شه خرج دفن و کفنشو بده بعد همه با هم مع الصلواتی میفرستیم 

     
    برم یه شعر بیارم از اشعار خودشون  ، بنویسیم رو سنگ مزار نداشته اش؟




  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • آخی بنده خدا باران
    چه نعمتهایی رو از دست
    مابقی عمرتون درفناست بدون قلم این دوبزرگوار



    سلام
    خیلی دوست داشتم علی آقا مجیر که خودشون علت مرگ همه رو می گفتن
    می فهمیدم خودشون دلیل مرگ مجازی شون چی بوده ؟
    بالاخره که روح شون شاد و یادشون گرامی
    راسی پیرمرد مسلمان ایرانی علی آقا صداقت هم که پایان حیات مجازی شون رو اعلام کردند
    ناراحت شدم از اینکه دیگه نمی تونم از قلم زیبای این دو بزرگوار بهره مند بشم
    برای شادی روح این دو بزرگ تازه گذشته فاتحه مع الصلوات
    یه تنه 4 تا موافق دادم به مردنت

    بروحالشو ببر

     شب عیدی اومدم تبریک عید بگم توی حلال ها پام باز شد به مجلس ختم!!!!




    خیلی بده آدم با مردنش زحمت گردن این و اون بندازه 

    حالا اومدی هیشکی نداشت کمک کنه 

    اینقدر باید بمونی رو زمین که زنده بشید 


    والا 

    شما که سرت تو حساب کتاب بود این چه مدل مردنی بود!؟ 


    جالبه وبشونو باز میکنی لبخند گذاشته! 

    لابد مرگ راحتی داشته ، خب خداروشکر

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • بیکاریم لابد سنگ قبرش رو هم ما بگیریم!!!

    خوب تمیز رفته
    میگن خدایا مرگ آسون قسمت کن!

    آدم تو همچین شبی میمیره؟! 


    خدا رحمتش کنه جناب مجیر رو 


    یکی نیست بگه پول نداری چرا میمیری! 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی