قبرستان

عطریار

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۳۸ ق.ظ
عطریار رو دوسش داشتم اون موقعی که من بلد نبودم قالب های بیان رو تغییر بدم یه قالب برام درست کرد نمی دونستم بلده خودش پیشنهاد داد البته یه بلاگ عمومی بود با فضای خاص. بعد از اون من تصمیم گرفتم قالب هام رو دستکاری کنم و یه چیزایی بهش اضافه یا کم کنم ، همین جور رفتم جلو و تو این راه همیشه همراه خوبی بود، متواضعانه کمک می کرد مرحوم.
الان از اون حرفی که بهش تو آخرین رد و بدل کردن های کامنتی زدم ناراحتم! ولی خب حقش بود باید به خودش میومد حالا نمی دونم این مرگ به اون ربطی داره یا نه ؟
به روز نمی شد انگار با خودش قهر کرده بود، انتخاب شعراش خوب بود در حد تیم ابومسلم خراسان. اون فونت نستعلیق عطریارش حتمن همیشه رو مخ خواهد بود ، تو یه عکس بزرگ ریز و نمکی اون گوشه سمت راست. حال می کنم بگم واسش فاتحه بخونید، واجب و مستحب و مباح و مکروهشم نمی دونم 

نظرات (۱۱)

سر من اومده، با رضایت خودم، تازه کارت اهدای عضو هم دارم!
الانم که اون بنده خدا بهـ**می داره باهاش حال میکن :/
پاسخ:
خب شما که درد کشیده ای چرا ؟
از شما توقع میره درک کنی

منظورم ریحانة النبی بود!!
پاسخ:
واسه هیچکی نخواه حتی دشمن
به نظر من انسانی ترین کار اینه که اعضای بدنشون رو اهدا بکنن، مثل خیلی های دیگه و بزارن دیگران با اسم و آدرسشون زندگی بکنن!
پاسخ:
از این دعاهای بد بد نکن
پسرجون
سرت میادها
ریحانه النبی هنوز فوت نشده هنوز نفس میکشه علایم حیاتی داره
پاسخ:
بله درسته
تو کما هستن
اضافه کن به قبرستون؛ ریحانة النبی
به بازماندگان این حادثه دلخراش از همین تریبون تسلیت عرض میکنم.
هر چی ایشون می خوابن شما بگردی و خاکشون بقایای عمر شما باشه!
پاسخ:
تو کما هستن
به جای ذوق مرگ شدن واسه دفنشون واسشون دعا کن خوب شن

چرا انقدر فوتی ؟
قطعا قبرستان بی تاثیر نبوده !
روحش شاد و یادش پر رهرو :)

پاسخ:
حتمن همین طوره
دارم فکر می کنم اگه قبرستان درست نمی کردن حتمن مردم هم کمتر می مردن ؟
Oo

: l
پاسخ:
 + +
 ___
  • یک سبد سیب
  • یا با خودش قهر کرده بوده

    یا تو سکوت فرو رفته بود

    یا دیگه انگیزه ای واسه بودن نداشته
    پاسخ:
    یا شایدم ...
    : ((
    پاسخ:
    دستمال کاغذی بدم خدمتتون
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • بسم الله الرحمن الرحیم الحمدالله......


    پاسخ:
    کفوا احد بلند بگو صلوات
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • قرار داد هایی که اینجا برای خودش دارد چه اهمیتی دارد
    چه مهم است که کسی آپ بکنه یا نه
    چه مدت یک بار متن جدید بزاره
    اینا همش قرار داده
    اصن کمیت چه اهمیتی داره
    مهم این بود که عالی مینوشتن
    شعرهاشونم موافقم
    از همه چیز مهم تر ...
    روحشون شاد
    پاسخ:
    آره خوب می نوشت
    از خوب خیلی بهتر
    البته کمیت هم قابل اهمیت
    موضوع آخرین کامنتامون تقریبن همین بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی