قبرستان

خانم دودی

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۲:۵۱ ق.ظ

خانم دودی با کلی دود اومده بود تو حلال ها ، من تلاش کردم یه پنکه ای چیزی چه میدونم بالاخره فنی دقیقن اینجوری بخونید فَ نی نه فنّی! بله داشتم می گفتم با همین وسایل تکنولوژیکال جدید دود ایجاد شده از همین مظاهر مدرن رو برطرف کنم

خیلی هنرمند این اواخر چن تا اثر هنری خودشم رو کرده بود و البته یه جای دیگه ای هم می نوشت نه اینکه وبلاگی داشته باشه شاید راضی نباشه من بگم خلاصه خوشبختانه یا بدبختانه به جمع اموات پیوست این وبلاگ.

یه زمانی شنیده بودم تو بهشت زهرا هر ساعت فلان تعداد (نشان از زیاد بودن اموات)  میارن قبر می کنن باورم نمی شد الان کم کم داره باورم میشه ملت همین جور می میرن و زنده میشن ...

یه هر حال به همه ی بازماندگان و کسایی که ایشون رو می شناختن تسلیت عرض و طول می نماییم .

+رهی هم رفت 2 تیر 93

هم او رهی بود خادمه.میهن بلاگ

نظرات (۷)

  • محدثه انصاری
  • واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

    این قسمت چقدر خلاقانس

    به وجد اومدم

    خیلی جالبناکه

    عذاداری به سبک مدرن

    :)

     

    پاسخ:
    اینقد خوش آمدن آدم رو به هوس میندازه ها!

    سلام حالا بیشتر بهش فکر میکنم ولی فکر کنم باید کاری کنیم جوری برجکای دشمنان نرممون رو بزنیم ک از داخل و خارج مورد هدف قرار بگیریم
    اُه علی آقا چقدر سخت شد...
    پاسخ:
    قطعه شهدا ی بهشت زهرا نصیبتون
    یعنی چی خودشون بگن هک شدن؟
    :/
    تلفنشونم قطعه نمیتونم سراغی بگیرم..
    کلا تمام راههای ارتباطی رو به روی خودشون بستن..!!!
    : l
    پاسخ:
    یعنی خودشون بگن آیا هک شدن یا دلیل دیگه ای داشته تعطیلی ؟
    چرا تلفن رو قطع کرده دیگه
    آخه چرا ؟
  • فاطمه (مرید زهرا)
  • :(((((((((((((((((((

    وب شما حال گیر است..
    مخصوصا قبرستانش..

    پاسخ:
    شما چرا اینقد میاید قبرستون خب :(
    در عالم واقع هم همینطور هستید ؟
    حال گیری واسه یه دیقه اشه :)
    سلام..
    فکر نکنم خانم دودی خودشون وبشون رو تعطیل کرده باشن.
    یه بار هم همین وضع پیش اومده بود که ازشون پرسیدم گفتن هک کرده بودنشون..
    ان شاءالله برمیگردن..
    از کامنت جناب معتکف هم خنده ام گرفت..
    خیلی جالب نوشتن..
    جناب معتکف ان شاءالله شهادت نصیبتون..
    پاسخ:
    نه خودشون تعطیل کردن
    خودشون بگن آیا هک شدن ؟
    خندان ناک و جالبناک
    آمین
    سلام علی آقا نمیشه مارو ببری تو قطعه شهدا دفن کنی؟
    اگه قول بدی بفرستی تو قطعه شهدا حاضرم همین الان معتکف رو شهید کنم...
    پاسخ:

    به عشق شما قطعه شهدا هم درست می کنم
    به شرطی که یه جوری بری بتونیم بهت بگیم شهید
    روش فکر کن یه شهادت مجازی چطور می تونه باشه
    به نظر من اونایی رو که هک می کنن میشه اونجا دفن کرد شما چی فکر می کنی ؟

     اِنَّکَ مَیِّت و اِنَّهم مَیِّتون

    « تو میمیری و همه خواهند مرد »

    آیه ی 30 سوره ی زمر

    عاقبت منزل ما وادی خاموشان است....

    حالیا غلغله در گنبد افلاک انداز !

    :)

    فـــــاتِحـَــه


    پاسخ:
    فـــــاتِحـَــه مع الصلوات

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی